Geplaatst: 13-07-2008 13:52
hallo,
ik heb sinds gisteren een honda civic 1996 aangeschaft, normaal gesproken zit hier een 1.4 vtech motor in, maar die is stuk gegaan dus is vervangen door een 1.6 crx blok. dat heeft dus ook een andere kabelboom. de vorige eigenaar is een onwijze prutser geweest, want vrijwel niets doet het op de dashboard. verwarming, spiegels, binnenlamp, achterruit verwarming, sproeiers voor voorruit, groot licht etc etc. Mijn vraag is hoe kan ik dit oplossen en/of heeft iemand ervaring hiermee?
groetjes,
Semmy