2 reacties
Lid sinds: 12-04-2008
Geplaatst: 12-04-2008 12:18
Hoi,
Mijn auto loopt op LPG goed maar op benzine bij acceleratie zakt die in zijn touren weg.
Wat kan de oplossing zijn?
Het is een V8 3.9 injectie.
Groetjes!