Geplaatst: 05-06-2008 22:47
Je hebt ergens sluiting in het 5 Volt circuit zitten. Het voedingscircuit sensoren.
Het komt nog wel eens voor dat de druksensor van de aircocondensor de boel bedondert. Deze zit rechts onder aan de condensor. Je kunt hierbij door de auto op de brug te zetten en de motorplaat eronder weg te halen.
Check dit even. Leg de stekker er even af, en probeer het even. (kan geen kwaad, alleen heb je dan even geen airco..) Is vrij simpel te doen en zal zeker minder tijd kosten als de rest wat je al gedaan hebt.
Succes!
Clips.