Lid sinds: 07-02-2009
Geplaatst: 07-02-2009 14:15
is er net als bij de T4 aan de bodem een inspectieluik om het vlottermechanisme te vervangen van de dieseltank of moet de gehele tank onder de auto gemonteerd worden