Geplaatst: 18-03-2009 19:45
Hoi mischien heb je hier wat aan ???
Hhttp://www.petri.de/cgi-bin/petri.cgi?kdnr=&val=0&un=00001231959282-2AF51310-00&usepic=../bilder/icon_suchen.gif&url=katalog.html&go=Montagehilfe%2fTachosignale%2fOpeloi
grt daan
ps ik kon de link niet goed krijgen eventjes blauw maken met linker muis knop kopieren naar browserbalk .