Geplaatst: 22-09-2008 22:28
ik begrijp dat je altijd op gas rijdt daardoor zal de boel vervuild zijn.
je kan als de benzine tank bijna leeg is een reiniger in de tank doen en hopen dat het helpt anders zo om tebeginnen de verstuivers gereinigd of vervangen moeten worden.
aan de andere kant rij je op gas dus dat is de hoofd brandstof dus zou ik op benzine niet zoveel kosten maken maar goed dat moet je natuurlijk zelf weten.
groetjes jan.