2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 10-02-2010 23:07
[148360]De stoelverwarming van de linker stoel werkt niet . Relais nog met rechts gewisseld, zonder succes.
Nieuwe zitting is best prijzig. Iemand een andere oplossing?