Geplaatst: 03-06-2008 12:13
Dag Johan,
Toevallig heb ik vandaag precies hetzelfde gehad bij een 106. Bij deze auto was het slangetje naar de map-sensor gescheurd, net achter het inlaatspruitstuk. En hij zoog ook valse lucht via de zomer/winter-klep. Daarbij bleef ook de stappenmotor nog eens hangen, maar dat heb jij al uitgesloten. Oh ja, het slangetje om de gasklep heen (voorop en met gekalibreerde opening) was ook gescheurd onderaan.
Misschien heb je er wat aan. Groeten Arjan.