Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

tokkie

Lid sinds: 08-12-2009

Bijdragen: 364

Geplaatst: 18-05-2010 11:45

hallo Peter, Ik doe het ff zo, want ze hebben je bericht verwijderd, en dus ook je e.mail

Want je zou er voor kunnen zorgen dat ik autodata krijg

ik zal je daarvoor heel dankbaar zijn

maar hoe had je het ingedachten, kan je die dingen kopieeren voor mij dan, dat je ze opstuurt ofzo, ik betaal uiteraard de verzendkosten, of had je een andere manier in gedachten?

je had het ook over een link daarnaar, maar die werken vaak niet goed, maar mischien weet jij wel een goeie? danheb je het allemaal gedownload, en dan werkt het uiteindelijk niet

mijn e.mail is tekbright@zonnet.nl

hoop van je te horen.

met vriendelijke groet Abel-jan