Geplaatst: 20-01-2010 23:55
Eens met mijn voorgangers, controleer eerst of de sensor de juiste waarde doorgeeft.
Het motorstoringslampje gaat niet branden?
Als de auto een lucaspomp heeft gaan de vervroegingskleppen vaak defect, maar die heb je al vervangen.
Controleer ook de BDP-sensor en nokkenas-sensor. Die moeten in samenhang (coherentie genaamd bij Renault) zijn met elkaar.