Geplaatst: 20-01-2010 23:51
Als het rode lampje continu brandt zit het probleem in de startvergrendeling. Deze komt er niet af.
Als het lampje snel knippert ligt het meestal aan de sleutel.
Als je op de pomp een spanning zet, dan moet de motor in principe aanslaan. Dit is echter wel goed afgeschermd met breekbouten.
Het probleem kan in de ring van het contactslot zitten. Dit signaal gaat naar de BII. Deze communiceert met de rekeneenheid en die koppelt het terug.
Dingen die voorkomen:
In het linkervoorscherm zit een kast met veel zekeringen. Controleer hier de smalle zwarte relais. Deze geven nog wel eens problemen.
Ik heb hier ook geen schema voor je helaas. Misschien dat Iwan je daarmee van dienst kan zijn.
PS: is het geen G9T motor?