4 reacties
Lid sinds: 27-11-2007
Bijdragen: 54
Geplaatst: 23-09-2008 10:40
hallo
draait de brandstofpomp in de tank???
anders kan het je drukregelaar op de pomp zijn???
deze kun je uit elkaar halen volgens mij.
mvg jos