Geplaatst: 25-08-2009 12:59
motor gaat regelmatig in verhoogd toerental.
Auto is bij 2 dealers binnengeweest alwaar men zei dat de "stappenmotor" moest vervangen worden.
Klant heeft dit nu bij ons laten doen, maar er is geen verbetering, integendeel.
Auto is niet uit te lezen, heeft nog geen EOBD-fiche voor OP-Com en dergelijke
Tips??