Geplaatst: 31-08-2009 19:52
[136322]Verleden week kregen we een touareg binnen voor onderhoud.Toen de wagen op werkhoogte was bemerkte ik dat de wagen uitgerust was met luchtvering en kreeg ik even het koud zweet want ik had ergens gehoord dat je zo'n wagens eerst de vering in werkstand moet plaatsen voordat je deze van de grond haald.
Wanneer hij terug op de grond was stond de voorkant heel wat hoger dan de achterkant,nu het is achteraf wel allemaal terug goed gekomen maar ik zou dit in het vervolg willen voorkomen.
Nu is men vraag is dit waar en hoe moet je dit doen?We hebben uitlees apperatuur voor als wat VAG is.
alvast bedankt