Geplaatst: 16-05-2008 17:25
Houd de motor ook in? Heb die code ff bekeken, idd turbodruksensor. is er niet wat aan de hand bij de intercooler of het "gasklephuis" (verzamelhuis van slangen en sensoren), in de zin van lekkende turboslangen of zo. De aansluiting van de turbo op de roetkat (die grote pot aan de voorkant van het blok wil ook wel eens lekken, geeft soortgelijke storing dacht ik. Is te zien aaan roetsporen onder het hitteschild van de turbo.