Geplaatst: 07-07-2008 10:15
Goedemorgen.
Het gaat dus om een golf, wagen loopt stagionair goed, komt de wagen boven de 2000 toeren met een koude motor, druk de koppeling in en deze slaat af, het probleem is weg als de wagen op bedrijfs temperatuur is.
De motor bleef ook eerst fluctueren (van hard naar zacht), stappen moter vervangen maar bovenstaand probleem blijft, wie heeft een idee?
Alvast bedankt