Geplaatst: 21-02-2009 15:12
Goede dag,
ik heb onlangs een Golf 3 aangeschaft uit 1994, nu het wat kouder is start hij erg slecht. Ik heb het idee dat de bougies niet meer goed zijn. Nu heb ik gekeken onder de motorkap maar zie de bougies niet zitten. Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden?
alvast bedankt!