12 reacties
Opgelost
Lid sinds: 24-11-2007
Bijdragen: 158
Geplaatst: 10-11-2009 13:22
Hallo,
Kan je me uitleggen wat je bedoelt met BATTERIJ AAN RELAIS???
Mogenlijk hebben wij dat hier niet of ik kan niets maken van je uitdrukking.
Kan je ook het chassisnummer geven???
Ton