Geplaatst: 03-02-2010 8:41
Valse lucht of stationair regelaar vervuild/defect?
Trek de stekker van de staionair regelaar af en start de motor. Loopt deze dan nog steeds 2500 rpm?
Foutcodes al gelezen, al was het maar met EOBD?
Sensorwaardes al uitgelezen en gecontroleerd? Hoeveel is de long-term fuel trim?
4-gas waarden?