Geplaatst: 30-10-2008 16:46
sluiting met de plus kan niet dirk , de verstuivers / bobbine blok zitten op dezelfde voeding dus dan zou de motor niet meer kunnen lopen.
sluiting met de min na de regelklep kan ook niet dan zou hij vol open slaan en de motor zou gaan loeien (niet als een koe bedoel ik....)
stekker los nemen en dan geen foutcode zit me niet helemaal lekker, lijkt of de cpu de stelmotor niet "ziet". als je andere zaken los gooit slaat hij die foutcodes dan wel op?
de regelklep is massa geregeld , de cpu krijgt op pin 24 en 25 zijn massa's.....zijn die oke?
succes ecj de ruyter