Geplaatst: 10-05-2009 13:14
Beste collega sleutellaars
Ik heb na constatering dat de nokkenasriem was gebrokken jammergenoeg de brst.pomp verdraaid
kan iemand mij de juiste mannier van montage voor de riem en het op tijd zetten van de pomp geven
met vriendelijke groet Jan Nederhoff