Geplaatst: 16-02-2010 19:08
[148839]Hallo,
Deze Peugeot geeft steeds de melding dat het niveau van de additief vloeistof te laag is,
maar het bakje zit bijna vol.
Wij hebben alle waardes al op 0 gezet ( geresset) maar melding blijft steeds terug komen.
Wie weet raad ???
m,vr,gr
Boudewijn