Melding additief niveau te laag

8 reacties

Merk
Peugeot
Model
307
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6 hdi dv6ted4 80kw
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-02-2010 19:08

[148839]Hallo,

Deze Peugeot geeft steeds de melding dat het niveau van de additief vloeistof te laag is,

maar het bakje zit bijna vol.

Wij hebben alle waardes al op 0 gezet ( geresset) maar melding blijft steeds terug komen.

Wie weet raad ???

m,vr,gr

Boudewijn