koppelingshefboom versleten,zijn de bussen van buitenaf te vervangen?

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
Partner
Type
Onderwerp
Motorcode
dw8
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-02-2010 18:48

[148838]Ik heb hier een peugot partner waarvan het koppelingspedaal heel diep zit.

De koppelingshefboom heeft heel erg veel ruimte in de bak.

Er zit voor een luikje waardoor ik kan zien dat de kunststof bus onderin erg ruim is,ook de bus bovenin heeft veel ruimte.

Kan ik deze 2 bussen vervangen zonder de gehele bak te moeten demonteren?

Vriendelijke groet,

Danny.