Dealer praatjes

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

danny86

Lid sinds: 21-10-2008

Bijdragen: 4

Geplaatst: 21-10-2008 8:47

Beste mensen,


De bedoeling van dit forum is om ervoor te zorgen dat je je medemens kunt helpen.


Als jullie hier zo graag de informatie voor jezelf wilt houden (buitendiestoplossingen) enz enz.


Ga dan lekker op jullie eigen opelforum zitten, en ga hier niet zo geheimzinnig van die


dealerpraatjes houden.


Zoals: Dit is geheim taal voor dealers Rene! En zelfs dan is het blijkbaar nog niet gemakkelijk, hehehehe!


Echt heel tof van jullie, maar hou hier wel mee op!!!