1 reactie
Lid sinds: 21-10-2008
Geplaatst: 21-10-2008 23:40
Starten met koude moter brand er een "sleutel" lampje op mijn dashboard die binnen een 1 minuut weer verdwijnt kan iemand mij zeggen waarom?