Geplaatst: 17-02-2010 19:04
[148930]ik heb een probleem met de airco van mij eigen auto
het is een seat arosa van 2000 (eerste model) 1.4 16v met hand airco (enkel een aan/uit schakelaar)
het probleem is dat de airco niet koud word(afgeeft)
de compressor slaat in en dan word het 2 seconden koud (met temp meter gemeten) maar daarna niet meer, de compressor blijft ingeschakeld.
vulling van de airco is correct volgends fabrieksopgave(al 4x opnieuw gevuld afgeperst/gevacumeerd)
heb gecontroleerd of er een verstopping in zit dit is niet het geval
ik heb de airco compressor vervangen want deze was defect (sloeg niet in)
(compressor terug gestuurd naar hella voor controle maar deze is in orde)
heb druksensor vervangen
heb het filter drooger vervangen
heeft iemand enig idee of heeft dit eerder meegemaakt?
mvg mike