Geplaatst: 22-02-2010 19:09
[149363]Klant heeft de wagen net gekocht en klaagt over trillingen in het koppelingspedaal.Wanneer je de koppeling indrukt voel je een vibratie in het pedaal tot je het pedaal helemaal hebt ingedrukt.Normaal bij deze wagens of voorteken van koppeling of vliegwiel defect?