trilling in koppelingspedaal

7 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
bxe-motor
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-02-2010 19:09

[149363]Klant heeft de wagen net gekocht en klaagt over trillingen in het koppelingspedaal.Wanneer je de koppeling indrukt voel je een vibratie in het pedaal tot je het pedaal helemaal hebt ingedrukt.Normaal bij deze wagens of voorteken van koppeling of vliegwiel defect?