Geplaatst: 08-12-2009 0:56
[143024]Uit een mx5 heb ik de originele dubbeldin radio gehaald en in een Tribute geplaatst. Nu gaat als ik de verlichting van de auto aanzet, de verlichting van de radio uit.
Alleen het display brandt nog zwak. Ik heb gecontroleerd of er op de oranje draad een plus komt als ik de verlichting inschakel, en dat klopt.