Geplaatst: 08-12-2009 15:16
[143054]na gewoon met deze auto gereden te hebben en evewn 10 minuten uit had gezet om boodschap te doen kreeg ik de auto niet meer gestart de startmotor gaar in de rondte en benzine en vonk ook genoeg
wel heb ik geconstateerd dat op de twee voorste norsels(inspuitingen) van cillinder 1 & 2 op de 2 draden een plus komt en op de twee achterste cillinder 3 & 4 niet wat is er aan de hand want als ik er eter in spuit gaat hij wel aan de gang voor even
hartelijk dank voor eventuele reacties
herman