7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-12-2009 20:09
[143141]Een vraag heeft iemand ervaring met de licht opbrengst van grootlicht van deze audi heeft dimlicht haast meer licht dan grootlicht de eigenaar had hiervoor een a6 van 2001 maar die gaf veel meer licht vrgr harry