Geplaatst: 12-12-2009 11:11
[143301]Heb een wagen staan namelijk een mercedes c 220 cdi van 2001 die uit zijn versnelling springt als ik van 2 naar 3 wil schakelen
Heb de boite eens uitgelezen en had een foutmelding van dat er een afwijking was tussen toerentalsensor nr 3 en 2 in het boite,
De printplaat in het plaat is dan ook verandert maar tevergeefs
Er zit ook nieuwe boite olie in
Heeft iemand een idee
Mvg