Geplaatst: 12-12-2009 21:22
[143341]heb een agila staan,heeft een paar weken stil gestaan,ik heb er mee gereden en nu valt het me op dat hij stationair,een beetje tikt.of hij dat voor de tijd heeft gedaan is me niet opgevallen.als ik iets gas geef is het over. er staat me iets bij dat ze een probleem hadden met de distr,ketting of spanner ?
wie kent dit probleem ? of wat moet er aan de distr,gedaan worden.
auto heeft 65000 km gereden.