Geplaatst: 31-05-2010 14:17
[156452]Hallooo,,
beste mensen heb hier een audi a6 staan uit 2005 tijdens het schakelen maakt die overtoeren en als ik hem uitlees geeft die foutcode : p0783 schakelbewaking3-4 aan
Wat kan dit zijn kan het nergens vinden iemand enige idee???