Geplaatst: 27-06-2008 21:35
ik heb een probleem met de verwarmingskachel van een seat alhambra 1896cc 85 kw 4 4 2001 als het koud is en ik leg mijn exrta kachel aan dan krijg ik een een stinkende rook ditduurt niet zolang ik heb gehoord dat dit een gloeiboegie zou zijn mijn vraag is waar bevind zich deze bougie met dank op uw advies