Geplaatst: 07-06-2010 11:07
[156832]Hallo,
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe men de Automatische Transmissie van een Lupo 3L opnieuw in de basis zet.
De koppelingsplaten en dergelijk zijn vervangen en nu wordt dus aangeraden de Basisinstellingen opnieuw in te lezen.
Alvast Bedankt.
Gr Henk