Geplaatst: 30-05-2010 15:30
[156381]Beste BMW profs nog een vraag als de motor koud is maar nog erger als het regend ook bij warme motor maakt de multiriem een wat piepend geluid,tijden het parkeren is het geluid niet erger,er zit net een nieuwe snaar op zonder verbetering,wel vindt dat de spanner vrij slap is maar mischien is dit normaal ?
Alvast bedankt voor het mee denken Groet Leo