Geplaatst: 01-06-2010 17:30
Garageforum:
Hoe is de hoogte van de "probleem"-banden tov de juiste banden? Normaal gesproken moet ook het driehoekige waarschuwingslampje gaan knipperen als het ESP ingrijpt.
Idd en geeft deze een foutcode.
Het is vreemd want als het goed is als je de ASR uitschakeld schakelt deze zichzelf weer in bij de 60km/h. Tevens zou het niet echt mogen/kunnen uitmaken kwa banden mits dezelfde maat wordt gemonteerd uiteraard.
Zoals het overkomt blijkt het vreemd genoeg toch een vermogensprobleem te zijn ipv een ingrijpende ASR.
Iniedergeval hopen dat het probleem zich nu niet verder aan de hand is.
Mvg,
Wesley