Geplaatst: 03-06-2010 20:46
[156669]Motor slaat niet aan,Met remreiniger wel aan de praat gekregen en bleef draaien,dan naar garage kunnen
rijden,stil gelegd en weer proberen te starten maar slaat weer niet aan
Iemand idee?
Zijn enkel storingscode van de gloeikaarsen aanwezig