Geplaatst: 04-06-2010 21:18
[156727]Heb hier een 206 1.6 16v binnen gekregen die mijn klant rijdend heeft geparkeerd en de volgende dag wil hij niet meer aanslaan.
Volgens mijn klant stond er in het begin in het display dat er een storing was in het startblokeersysteem.
Maar dat ging snel over in de tekst eco mode aan.
Heb de auto proberen uit te lezen met een bosch kts maar kreeg geen verbinding.
Toen naar de daeler gegaan maar die kon hem ook niet uitlezen.
De auto heeft geen vonk en de brandstofpomp loopt niet.
Heb de bobine en krukassensor al uitgewisseld maar helaas.
Alle massapunten zijn gecontroleerd en evt. schoongemaakt.
Kan helaas geen reserve sleutel broberen want die is er niet meer evenals de code kaart.
Wie o wie heeft er voor mij een elektrisch schema van deze 206, want het schema op auto data klopt niet.
Groet John