3 reacties
Lid sinds: 06-06-2008
Bijdragen: 8
Geplaatst: 06-06-2008 18:19
ik zo beginnen met de luchtmassameter het mooiste is als je met een testkast al rijdend de waarde kan aflezen want dan weet je het zeker.
groetjes jan.