Geplaatst: 17-04-2008 14:37
ik heb zelf een dergelijk probleem gehad met mijn seat ibiza. Deze liep ook niet helemaal lekker meer en wilde af en toe niet vooruit (net alsof ik een versnelling of 2 te hoog geschakeld stond) na onderzoek bleek mijn bobine een te hoge ohmse weerstand te geven bij het warm-worden wat onder bepaalde omstandigheden voor deze vreemde storing zorgde.
wat je ook zeker even moet controleren is je luchtmassa meter. deze wil ook voor dergelijke storingen zorgen.
hoop dat je er wat mee kan.
mvg