Soms minder vermogen /inhouden motor

5 reacties

Merk
Seat
Model
Toledo
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
Iets wat inhouden en minder vermogen tijdens het rijden
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

klabe

Lid sinds: 16-03-2008

Bijdragen: 12

Geplaatst: 17-04-2008 14:37

ik heb zelf een dergelijk probleem gehad met mijn seat ibiza. Deze liep  ook niet helemaal lekker meer en wilde af en toe niet vooruit (net alsof ik een versnelling of 2 te hoog geschakeld stond) na onderzoek bleek mijn bobine een te hoge ohmse weerstand te geven bij het warm-worden wat onder bepaalde omstandigheden voor deze vreemde storing zorgde.


wat je ook zeker even moet controleren is je luchtmassa meter. deze wil ook voor dergelijke storingen zorgen.


hoop dat je er wat mee kan.


mvg