Geplaatst: 08-02-2009 11:43
Sinds enige tijd treedt het volgende verschijnsel op:
Na het starten van de motor(probleemloos) komt de motor niet op toeren en blijft bij ca 2000 toeren steken. Zet ik de motor af en start opnieuw dan is het verschijnsel weg en functioneert de motor probleemloos.Het verschijnsel is niet consequent maar neemt wel toe.De bougies zijn vervangen, benzine filter eveneens.
Graag uw expertise.
Vriendelijke groet,
Adrie.