loopt op 3 cilinders

8 reacties

Opgelost

Merk
Peugeot
Model
206
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.1
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-06-2010 15:37

Heb een 206 1.1 staan die op 3 cilinders loopt.

Het probleem zit in cilinder 1 (distributiezijde).

Als ik het stekkertje van de injector van cilinder 1 afhaal blijft hij hetzelfde (rottig) lopen.

Heb de bobine uitgewisseld met andere. geen resultaat

Nieuwe bougies gemonteerd. geen resultaat

Injector gewisseld met die van cilinder 4. geen resultaat

Weerstand injectoren gemeten. is goed

Spanning op stekkers van injectoren gemeten. is goed

Compressie gemeten. is goed

Distributie gecontroleerd. staat precies op tijd

Nokkenas gecontroleerd. geen bijzonderheden

Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!