Geplaatst: 09-06-2010 15:37
Heb een 206 1.1 staan die op 3 cilinders loopt.
Het probleem zit in cilinder 1 (distributiezijde).
Als ik het stekkertje van de injector van cilinder 1 afhaal blijft hij hetzelfde (rottig) lopen.
Heb de bobine uitgewisseld met andere. geen resultaat
Nieuwe bougies gemonteerd. geen resultaat
Injector gewisseld met die van cilinder 4. geen resultaat
Weerstand injectoren gemeten. is goed
Spanning op stekkers van injectoren gemeten. is goed
Compressie gemeten. is goed
Distributie gecontroleerd. staat precies op tijd
Nokkenas gecontroleerd. geen bijzonderheden
Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Alvast bedankt!