Geplaatst: 10-06-2010 6:51
start goed koud ,maar reageert dan slecht op het gaspedaal slaat af of je moet met veel gas wegrijden,na een klein stukje rijden gaat het goed
laat je hem een uurtje afkoelen dan is het weer zo Auto heeft 23000 km uit 2006
Geen foutcodes