Geplaatst: 11-06-2010 16:31
Gisteren een 316 ti grote beurt gegeven waarbij alle filters en bougies zijn vervangen.
auto goed rijdend weg gezet. vanochtend wilde de auto niet meer starten.
Na veel gedoe toch aan de praat gekregen, naar nou loopt de auto stationair heel onregelmatig.
Trekt wel goed.
Uitlezen geeft geen storingen aan.
Plaatselijke BMW dealer adviseert de nokkenasversteller te vernieuwen.
Is het niet heel toevallig dat deze kapot is gegaan tijdens een beurt?
Ons inziens is er wat anders aan de hand.
Iemand enig idee waar we het moeten zoeken?