Geplaatst: 11-06-2010 8:27
[157102]heb een 3 deurs 206 staan met een probleem in de centrale vergrendeling, deze werkt opafstand in de sleutel.
bij het opslot doen springt deze weer direct open, als of er een portier niet goed dicht is.
de portieren sluiten goed en ook de contakten in de deuren sturen ook de binnen verlichting goed aan.
bijde kanten deurbekleding gedemonteerd en geen afwijkingen gevonden
iemand een idee ?