kleppen in inlaat

4 reacties

Merk
Nissan
Model
Almera Tino
Type
Onderwerp
Motorcode
2.2DI
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-06-2010 11:08

[157228]Waar dienen de klepjes voor die in de inlaatbuis zitten,

die worden aangestuurd door vacuum? En kan ik ze ongestraft uitschakelen

door t vacuum aftedoppen? Wij hopen op een zuiniger rijdende auto. Of is 1 op 13.8 bij 140 op de teller en n bagagebox op dak

goed bij n tino?

Mvg. Ronald.