Geplaatst: 13-06-2010 11:08
[157228]Waar dienen de klepjes voor die in de inlaatbuis zitten,
die worden aangestuurd door vacuum? En kan ik ze ongestraft uitschakelen
door t vacuum aftedoppen? Wij hopen op een zuiniger rijdende auto. Of is 1 op 13.8 bij 140 op de teller en n bagagebox op dak
goed bij n tino?
Mvg. Ronald.