Geplaatst: 14-06-2010 12:29
[157277]Hallo,
Wij hebben een probleem met een Transporter 2.5 TDI. De auto verliest binnen 5.000 km dermate veel remvloeistof dat het niveau onder minimum zakt.
Er is echter nergens lekkage te vinden. Remblokken zijn voldoende dik. Geen plasjes remvloeistof onder auto etc.
Heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Mvrgr,
Bart Ruinemans