Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

erik90a

Lid sinds: 10-11-2009

Geplaatst: 11-11-2009 11:21

Hallo,

Ik kwam op het amt forum tegen dat je een storing met de aanjager van een 307 had opgelost door een relais te plaatsen.

Nu heb ik hier ook een 307 staan waar de aanjager het soms wel soms niet doet het bedienings paneel is bij ac-tronics geweest en daar zaten geen fouten in de kachel motor zelf is ook ok.

Dus ik zat ook aan zo'n schakeling via een relais te denken. Zou je me het schema waar je over praat kunnen mailen of faxen.

Gegevens zijn: info@autobedrijfpots.nl

tel: 0548-362329 Fax: 0548-366490

Alvast bedankt.

Erik Pots