Geplaatst: 13-05-2008 18:21
bij een ford transit van bouwjaar 2004 klap de zekering van de dashboardverlichting er steeds uit, waneer er een andere zekering (zwaardere) geplaatst word klapt die er na verloop van tijd ook uit. erg lastig als je in het donker rijd.
iemand enig idee?